Често задавани въпроси

Тук ще откриете всички най-често задавани въпроси от потребителите ни и техните отговори.

Информация за пазаруване

Трябва ли да се регистрирам, за да пазарувам?

Не, можете да направите поръчка и като гост. Регистрацията обаче ви дава достъп до историята на поръчките и специални оферти.

Мога ли да променя поръчката си след като я завърша?

Ако поръчката не е изпратена, можете да се свържете с нас на телефон или имейл, за да я променим.

Как да използвам промоционален код?

Въведете кода в полето „Промо код“ преди финализиране на поръчката. Отстъпката ще се приложи автоматично.

Има ли минимална стойност за поръчка?

Няма минимална стойност за поръчка.

Колко време отнема доставката?

Доставката обикновено отнема 1-10 работни дни в зависимост от вашето местоположение след потвърждаване на поръчката. 

Мога ли да поръчам от чужбина?

В момента доставяме само на територията на България.

Информация за плащане

Какви методи за плащане приемате?

Приемаме плащане с наложен платеж, банков превод и дебитни/кредитни карти.

Мога ли да платя с карта при доставка?

Да, ако куриерът разполага с POS терминал.

ма ли такси при плащане с карта?

Не, няма допълнителни такси за плащане с карта.

Как да платя с банков превод?

След като направите поръчка, ще получите детайли за банков превод. Поръчката ще бъде обработена след получаване на плащането.

Мога ли да избера конкретен час за доставка?

В момента тази опция не е налична, но можете да уточните предпочитания час с куриера.

Какво да направя, ако доставката се забави?

Свържете се с нас или с куриерската фирма, за да проверим статуса на вашата пратка.

Предлагате ли доставка до офис на куриер?

Да, можете да изберете доставка до офис на куриер при финализиране на поръчката.

Информация за Нас и Контакти

Как да се свържа с вас?

Можете да се свържете с нас на имейл office@drfit.bg или на телефон 0884 123 432.

Какви са работните ви часове?

Понеделник – Петък: 09:00 – 18:00 часа.

Предлагате ли консултации на живо?

В момента предлагаме само онлайн консултации.

Колко бързо ще получа отговор на запитването си?

Отговаряме в рамките на 24 часа.

Какво да правя, ако имам технически проблем с поръчката си?

Свържете се с нас незабавно за съдействие.

Информация за Връщане на стока

Какви са условията за връщане на продукт?

Продуктът трябва да бъде в оригиналната си опаковка и неизползван в срок до 14 дни.

Кой поема разходите за връщане?

Разходите са за сметка на клиента, освен ако продуктът е дефектен.

Мога ли да върна отворен продукт?

Не, връщане на отворени продукти не се приема.

Как да стартирам процеса на връщане?

За да ни върнете стока е необходимо да:

  1. Изтеглите формуляра за отказ, да го разпечатате и попълните.
  2. Да ни изпратите стоката, която искате да ни върнете заедно с  попълнен формуляр за отказ и платежен документ обратно с куриер до един от двата куриерски офиса:

    1) До ДрФит.бг ЕООД, тел 0884 1234 32, Офис на Спиди гр. Пловдив офис Велешки.

    2) До ДрФит.бг ЕООД, тел 0884 1234 32, Офис Еконт гр. Пловдив , Офис Руски.

Кога ще ми бъде възстановена сумата?

Възстановяването се извършва в срок до 10 работни дни след получаване на върнатия продукт.

Какво да правя, ако получа дефектен продукт?

Свържете се с нас веднага, за да заменим продукта.

Мога ли да заменя продукт с друг?

Да, можете да замените продукта, ако е неизползван.

Какви документи са необходими за връщане?

Трябва да предоставите касова бележка или фактура.